FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak działa Coś na rzeczy?

Coś na rzeczy jest miejscem, gdzie możesz sprzedać oraz kupić rzeczy używane. Aby sprzedać przedmioty w naszym komisie, wystarczy wynająć regał. Po zarezerwowaniu i opłaceniu regału dostarczasz do komisu towary w dniu rozpoczęcia swojej rezerwacji. Rozkładasz je na regale, metkujesz, a my zajmujemy się dalszą sprzedażą. Pobieramy 25% prowizji od sprzedanych rzeczy. Rozliczamy się w ciągu 14 dni roboczych od zakończenia współpracy (czyli podpisaniu protokołu sprzedaży oraz odebraniu niesprzedanych przedmiotów).

W jaki sposób wynająć regał?

Przejdź do zakładki SPRZEDAJ i wybierz rozmiar regału oraz okres najmu. Po opłaceniu wybranej opcji regał zostanie zarezerwowany. Decyzję czy regał będzie miał półki, czy jedynie wieszak będziesz podejmować już na miejscu w dniu rozpoczęcia najmu.

Co można wystawić na sprzedaż i jak ustalane są ceny?

Samodzielnie decydujesz, co będziesz sprzedawać oraz w jakich cenach. Nie prowadzimy selekcji towarów.

Od ustalonych przez Ciebie cen po zakończonej sprzedaży pobieramy 25% prowizji.

Czy są jakieś ograniczenia co do sprzedawanych towarów?

Na regałach można sprzedawać wyłącznie rzeczy używane zgodne z regulaminem. Obsługa sklepu ma prawo odmowy przyjęcia przedmiotów, które są towarami zagrażającymi bezpieczeństwu lub zdrowiu, są towarami nielegalnymi, toksycznymi, ulegającymi szybkiemu zepsuciu, brudzącymi lub zagrażającymi innym towarom w sklepie.

Nie przyjmujemy również rzeczy, które nie zostały wcześniej dodane do formularza na naszej stronie, ani rzeczy przekraczających ustalone dla danego regału limity.

Wszystkie informacje o rozmiarach i limitach znajdziesz w naszym regulaminie https://cosnarzeczy.pl/regulamin/

Czy komis zapewnia metki oraz wieszaki?

Tak. Zapewniamy wieszaki (zwykłe oraz takie z klipsami na spodnie i spódnice).

Zapewniamy również metki, które są drukowane zgodnie z wypełnioną przez Ciebie listą towarów - dlatego ważne jest uzupełnić ją przed przywiezieniem rzeczy.

Na miejscu dostępna jest również parownica i rolka do odkłaczania ubrań. To Ty dokonujesz wywieszenia, ometkowania i wyprasowania rzeczy. Pamiętaj, że atrakcyjność wizualna rzeczy wpływa pozytywnie na sprzedaż. 

Do kiedy muszę uzupełnić listę towarów?

Nazwy i ceny w zakładce "lista towarów" należy uzupełnić najpóźniej w dniu rozpoczęcia rezerwacji przed godziną 11:00. Metki drukowane i przygotowywane są przez pracownika przed otwarciem sklepu.

Jeśli nie dodasz nazw i cen na czas - wtedy czas Twojej obsługi się wydłuży. Będziesz musiał poczekać na przygotowanie metek przez pracownika, a pamiętaj, że pracownik w tym czasie obsługuje też klientów w sklepie. Oszczędź swój czas i dodaj nazwy i ceny przed przyjazdem, do godziny 11:00 🙂 

Ile rzeczy można wystawić na sprzedaż?

Każdy z rozmiarów regału ma ograniczenia dotyczące odzieży wiszącej na wieszakach. Dla regału S do 15 sztuk odzieży, dla regału M do 30 sztuk odzieży, dla regału L do 45 sztuk odzieży.

Zbyt przepełnione regały utrudniają oglądanie produktów, a co za tym idzie, ich szansa na sprzedaż spada. Odzież wystawiona na regale musi wisieć na wieszakach, nie można układać jej na półkach. Oprócz tego możesz dodatkowo położyć na górnej i dolnej półce przedmioty.

Jeśli zdecydujesz się na wystawienie towarów na samych półkach, to nie ma ograniczeń ilościowych. Należy pamiętać, że zgodnie z regulaminem na sobie mogą jedynie leżeć książki, płyty, magazyny i kasety.

Kiedy przynieść rzeczy na sprzedaż?

Najszybciej jest to możliwe w dniu rozpoczęcia twojego najmu regału. Pamiętaj przyjść najpóźniej godzinę przed zamknięciem sklepu, żebyśmy podpisali stosowne dokumenty i żeby został ci jeszcze czas na wystawienie i ometkowanie produktów 😊

Czy jest możliwość zmiany daty najmu?

Nie oferujemy możliwości zmiany daty najmu, dlatego dokładnie przemyśl termin, w którym chcesz wynająć regał.

Czy mogę donosić rzeczy w trakcie trwania najmu?

Tak, jest to możliwe jeśli z twojego regału sprzedały się już jakieś rzeczy. Należy ponownie wtedy przesłać formularz produktów, poinformować o tym pracownika sklepu, podpisać dokumenty i ometkować nowe produkty.

Czy mogę przedłużyć rezerwację regału?

Tak, jeśli bezpośrednio po zakończeniu Twojej rezerwacji dostępne są wolne regały.

Należy w tym celu skontaktować się z pracownikiem komisu, potwierdzić dostępność regału i dokonać kolejnej rezerwacji przez naszą stronę.

Czy mogę zmienić cenę dodanych przedmiotów?

Po dodaniu towarów na stronie i zaakceptowaniu ich przez pracownika komisu nie ma możliwości edytowania ceny. Jeśli chcesz przecenić swoje rzeczy, to możesz dodać je ponownie w formularzu, wpisując taką samą nazwę i nową cenę. A następnie należy pojawić się osobiście w komisie i przykleić nowe etykiety z obniżoną ceną.

Jak mogę sprawdzić, czy coś się sprzedało?

Możesz to sprawdzić w zakładce "moje towary". Jeśli dana rzecz się sprzedała, to zmieniła się przy nazwie jej liczba sztuk.

Kiedy mam odebrać niesprzedane rzeczy?

Niesprzedane rzeczy należy odebrać w dniu zakończenia wynajmu regału, najpóźniej godzinę przed zamknięciem sklepu. Regały, które powinny zostać zwolnione, są nam potrzebne kolejnego dnia dla nowych osób.

Nie mogę odebrać swoich rzeczy w dniu końca wynajmu regału - co w takim przypadku?

Niesprzedane rzeczy należy odebrać w dniu zakończenia wynajmu regału. Jeśli rzeczy nie zostaną odebrane w tym czasie, to zdejmiemy je z regału i odłożymy do czasu ich odebrania.

Za każdy dzień magazynowania naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 10 zł. Rzeczy przechowujemy w magazynie maksymalnie 60 dni, po tym czasie przechodzą one na rzecz komisu.

W jaki sposób się rozliczamy?

Zarobione przez Ciebie pieniądze przelewamy na podane przez Ciebie w formularzu konto bankowe.

Aby otrzymać przelew za sprzedane przedmioty, przyjdź do Coś na rzeczy i odbierz niesprzedane towary, oraz podpisz dokumenty rozliczające współpracę. Od tego momentu mamy 14 dni roboczych na wykonanie przelewu.

Czy kupujący w komisie ma prawo do zwrotu zakupionego przedmiotu?

Nie, nie ma możliwości dokonania zwrotu zakupionego przedmiotu.

Czy przyjmujecie pojedyncze rzeczy?

Nie, nie przyjmujemy pojedynczych przedmiotów. Aby móc sprzedać w naszym komisie chociaż jedną rzecz należy wynająć regał.

rysunek (2)

Coś na rzeczy to miejsce utworzone po to, by wspierać drugi obieg wszelkich używanych rzeczy i przedmiotów.

  • ul. Święty Marcin 45 (w pasażu)
    61-803 Poznań
  • Telefon: 730 873 100
  • E-mail: kontakt@cosnarzeczy.pl
  • Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 11 - 18
    sobota 11 - 16
rysunek (2)

Coś na rzeczy to miejsce utworzone po to, by wspierać drugi obieg wszelkich używanych rzeczy i przedmiotów.

  • ul. Święty Marcin 45 (w pasażu)
    61-803 Poznań
  • Telefon: 730 873 100
  • E-mail: kontakt@cosnarzeczy.pl
  • Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek 11 - 18
    sobota 11 - 16
Mój koszyk
Zarejestruj się

Nie masz jeszcze konta?

Start typing to see products you are looking for.
Sklep
Ulubione
0 items Koszyk
Moje konto