
Coś na rzeczy to miejsce utworzone po to, by wspierać drugi obieg wszelkich używanych rzeczy i przedmiotów.
Coś na rzeczy jest miejscem, gdzie możesz sprzedać oraz kupić rzeczy używane. Aby sprzedać przedmioty w naszym komisie, wystarczy wynająć regał. Po zarezerwowaniu i opłaceniu regału dostarczasz do komisu towary w dniu rozpoczęcia swojej rezerwacji. Rozkładasz je na regale, metkujesz, a my zajmujemy się dalszą sprzedażą. Pobieramy 25% prowizji od sprzedanych rzeczy. Rozliczamy się w ciągu 14 dni roboczych od zakończenia współpracy (czyli podpisaniu protokołu sprzedaży oraz odebraniu niesprzedanych przedmiotów).
Przejdź do zakładki SPRZEDAJ i wybierz rozmiar regału oraz okres najmu. Po opłaceniu wybranej opcji regał zostanie zarezerwowany. Decyzję czy regał będzie miał półki, czy jedynie wieszak będziesz podejmować już na miejscu w dniu rozpoczęcia najmu.
Samodzielnie decydujesz, co będziesz sprzedawać oraz w jakich cenach. Nie prowadzimy selekcji towarów.
Od ustalonych przez Ciebie cen po zakończonej sprzedaży pobieramy 25% prowizji.
Na regałach można sprzedawać wyłącznie rzeczy używane zgodne z regulaminem. Obsługa sklepu ma prawo odmowy przyjęcia przedmiotów, które są towarami zagrażającymi bezpieczeństwu lub zdrowiu, są towarami nielegalnymi, toksycznymi, ulegającymi szybkiemu zepsuciu, brudzącymi lub zagrażającymi innym towarom w sklepie.
Nie przyjmujemy również rzeczy, które nie zostały wcześniej dodane do formularza na naszej stronie, ani rzeczy przekraczających ustalone dla danego regału limity.
Wszystkie informacje o rozmiarach i limitach znajdziesz w naszym regulaminie https://cosnarzeczy.pl/regulamin/
Tak. Zapewniamy wieszaki (zwykłe oraz takie z klipsami na spodnie i spódnice).
Zapewniamy również metki, które są drukowane zgodnie z wypełnioną przez Ciebie listą towarów - dlatego ważne jest uzupełnić ją przed przywiezieniem rzeczy.
Na miejscu dostępna jest również parownica i rolka do odkłaczania ubrań. To Ty dokonujesz wywieszenia, ometkowania i wyprasowania rzeczy. Pamiętaj, że atrakcyjność wizualna rzeczy wpływa pozytywnie na sprzedaż.
Nazwy i ceny w zakładce "lista towarów" należy uzupełnić najpóźniej w dniu rozpoczęcia rezerwacji przed godziną 11:00. Metki drukowane i przygotowywane są przez pracownika przed otwarciem sklepu.
Jeśli nie dodasz nazw i cen na czas - wtedy czas Twojej obsługi się wydłuży. Będziesz musiał poczekać na przygotowanie metek przez pracownika, a pamiętaj, że pracownik w tym czasie obsługuje też klientów w sklepie. Oszczędź swój czas i dodaj nazwy i ceny przed przyjazdem, do godziny 11:00 🙂
Każdy z rozmiarów regału ma ograniczenia dotyczące odzieży wiszącej na wieszakach. Dla regału S do 15 sztuk odzieży, dla regału M do 30 sztuk odzieży, dla regału L do 45 sztuk odzieży.
Zbyt przepełnione regały utrudniają oglądanie produktów, a co za tym idzie, ich szansa na sprzedaż spada. Odzież wystawiona na regale musi wisieć na wieszakach, nie można układać jej na półkach. Oprócz tego możesz dodatkowo położyć na górnej i dolnej półce przedmioty.
Jeśli zdecydujesz się na wystawienie towarów na samych półkach, to nie ma ograniczeń ilościowych. Należy pamiętać, że zgodnie z regulaminem na sobie mogą jedynie leżeć książki, płyty, magazyny i kasety.
Najszybciej jest to możliwe w dniu rozpoczęcia twojego najmu regału. Pamiętaj przyjść najpóźniej godzinę przed zamknięciem sklepu, żebyśmy podpisali stosowne dokumenty i żeby został ci jeszcze czas na wystawienie i ometkowanie produktów 😊
Nie oferujemy możliwości zmiany daty najmu, dlatego dokładnie przemyśl termin, w którym chcesz wynająć regał.
Tak, jest to możliwe jeśli z twojego regału sprzedały się już jakieś rzeczy. Należy ponownie wtedy przesłać formularz produktów, poinformować o tym pracownika sklepu, podpisać dokumenty i ometkować nowe produkty.
Tak, jeśli bezpośrednio po zakończeniu Twojej rezerwacji dostępne są wolne regały.
Należy w tym celu skontaktować się z pracownikiem komisu, potwierdzić dostępność regału i dokonać kolejnej rezerwacji przez naszą stronę.
Po dodaniu towarów na stronie i zaakceptowaniu ich przez pracownika komisu nie ma możliwości edytowania ceny. Jeśli chcesz przecenić swoje rzeczy, to możesz dodać je ponownie w formularzu, wpisując taką samą nazwę i nową cenę. A następnie należy pojawić się osobiście w komisie i przykleić nowe etykiety z obniżoną ceną.
Możesz to sprawdzić w zakładce "moje towary". Jeśli dana rzecz się sprzedała, to zmieniła się przy nazwie jej liczba sztuk.
Niesprzedane rzeczy należy odebrać w dniu zakończenia wynajmu regału, najpóźniej godzinę przed zamknięciem sklepu. Regały, które powinny zostać zwolnione, są nam potrzebne kolejnego dnia dla nowych osób.
Niesprzedane rzeczy należy odebrać w dniu zakończenia wynajmu regału. Jeśli rzeczy nie zostaną odebrane w tym czasie, to zdejmiemy je z regału i odłożymy do czasu ich odebrania. Za tę usługę naliczamy opłatę 50 zł.
Za każdy rozpoczęty dzień magazynowania naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 10 zł. Rzeczy przechowujemy w magazynie maksymalnie 30 dni, po tym czasie przechodzą one na rzecz komisu.
Zarobione przez Ciebie pieniądze przelewamy na podane przez Ciebie w formularzu konto bankowe.
Aby otrzymać przelew za sprzedane przedmioty, przyjdź do Coś na rzeczy i odbierz niesprzedane towary, oraz podpisz dokumenty rozliczające współpracę. Od tego momentu mamy 14 dni roboczych na wykonanie przelewu.
Nie, nie ma możliwości dokonania zwrotu zakupionego przedmiotu.
Nie, nie przyjmujemy pojedynczych przedmiotów. Aby móc sprzedać w naszym komisie chociaż jedną rzecz należy wynająć regał.
Coś na rzeczy to miejsce utworzone po to, by wspierać drugi obieg wszelkich używanych rzeczy i przedmiotów.
Coś na rzeczy to miejsce utworzone po to, by wspierać drugi obieg wszelkich używanych rzeczy i przedmiotów.
Nie masz jeszcze konta?
Utwórz konto